Arhiva categoriei: Stiri

Primavera P6 v.17 – viteza crescută de navigare în interfața Web și funcționalități noi!

In Primavera P6 v.17, Oracle continuă procesul de înlocuire a appleturilor Java cu pagini scrise în HTML5. Astfel, viteza de încărcare a paginii HTML este mai mare în lipsa plug-inurilor suplimentare.

Paginile standard (HTML-based) oferă aceleași funcționalități ca și cele clasice (Java-based), iar unele pagini au fost reproiectate.

Mai jos, elementele comune ale unei pagini HTML (ex: fereastra Activities)

banner

1. Elementul Grid poate fi utilizat pentru a adăuga, edita sau vizualiza informații pe pagină
2. Selectand un rand, meniul Row Action devine disponibil cu o serie de functii care pot fi realizate (ex: copiere, decupare si lipire etc.)
3. Ferestrele de detalii (Detail Windows) pot fi utilizate pentru vizualizarea și editarea proprietăților elementului selectat în fereastra tabelara (Grid)
4. Bara de instrumente (Toolbar) contine diferite butoane și meniuri care include o serie de funcționalități comune: Print, Save to PDF și Full Screen etc.
5. Bara de instrumente (Toolbar) mai conține meniul Actions care oferă diferite funcții

fig. 2

In pagina de administrare resurse (Resource Administration), meniul conține opțiunea de import din Microsoft Excel:

fig. 3

6. Multe pagini conțin opțiunea “Customize View” pentru selectarea coloanelor, filtrelor, criteriilor de grupare și alte setări care influențează vederea în pagină.

P6 v17 include o serie de îmbunătățiri și funcționalități noi în paginile HTML, printre care:

Export / Import facil în aplicația Microsoft Excel:

fig. 4

– Adăugare nod WBS, inclusiv cu activitățile din șablon, în fereastra Activities:
fig. 6

– Opțiuni de configurare sporite pentru ferestrele aplicației. Exemplu, fereastra Resource Assignments poate avea multiple vederi
fig. 8
fig. 9

– Selectarea opțiunilor de salvare în format PDF:
fig. 11

– Pagina EPS include Global Search & Replace pentru schimbări globale în mai multe proiecte simultan:
fig. 12

Alte dezvoltări orientate spre ușurarea operării sunt:
• Importul / exportul vederilor din pagina Activities. Vizualizările clasice și standard pot fi exportate și apoi importate ca vizualizări standard ale utilizatorilor.
• Sunt disponibile opțiunile Move Left și Move Right, pentru a repoziționa un element în ierarhia WBS, EPS sau altă ierarhie.
• A fost adăugată gruparea bazată pe intervale

Dacă utilizatorii nu doresc deloc în apicație interfețe clasice Java, a fost creată o fereastră de dezactivare a acestora.

Pentru mai multe detalii și prezentarea integrală a suitei de aplicații Primavera P6 EPPM v.17 , completați formularul de mai jos:

Mă interesează o prezentare a suitei Primavera P6 v 17

Infinity Business Academy, scoala care formeaza profesionisti in Managementul Proiectelor.

Continuam seria de cursuri dedicate tuturor celor implicati în dezvoltarea proiectelor.

banner

- Certificat de absolvire ANC
- 35 PDUs pentru cursul de project management
- Competențe unice în managementul proiectelor
- Abilități practice de utilizarea instrumentelor software
- Exemple practice din diferite industrii
- Cel mai bun raport preț / calitate
- Garanția “Money Back”

Planifică, monitorizează și livrează cu succes proiecte, cu ajutorul cursurilor și certificărilor oferite de Infinity Business Academy

  • Câștigă experiență practică de care ai nevoie pentru a gestiona proiectele, a estima riscurile și a-ți dezvolta competențele de leadership
  • Adună punctele PDU necesare certificării Project Management Professional (PMP)®, sau dobandește atestatul de “Manager de Proiect” emis de ANC (Agenția Națională pentru Calificări – Ministerul Educației Naționale)
  • Înscrie-te acum la unul din cursurile Infinity Business Academy și primești garanția “Banii înapoi” în termen de 5 zile de la terminarea acestuia, dacă nu ești mulțumit de calitatea cursului

Vă așteptăm cu drag în echipa Infinity Business Academy!

Capture

WORKSHOP gratuit – Solutii de Managementul Riscurilor

24 Februarie 2017 – ora 13:00

WORKSHOP gratuit – Solutii de Managementul Riscurilor in ..

.. organizatii

        .. proiecte

                .. operare

Descopera cele mai noi solutii de management al riscurilor, ce te pot ajuta in activitatea curenta, fie ca este vorba de managementul riscurilor la nivel de organizatie, in proiecte sau in faza de operare.

La nivel de organizatie

Complexitatea proceselor desfasurate de o organizatie, presupune expunerea la un numar foarte mari de riscuri ce pot afecta obiectivele strategice ale acesteia. Fie ca vorbim de riscuri financiare, juridice sau tehnice, impactul acestora trebuie evaluat si gestionat integrat si proactiv la nivelul organizatiei.
Captura din rularea RiskAlert

Aplicatia RiskALERT permite gestionarea riscurilor la nivelul fiecarui departament si alertarea automata a persoanelor responsabile astfel incat procesul de implementare a solutiilor de atenuare a riscurilor sa se desfasoare in conditii optime.

 

La nivel de proiect

 

Optimizarea graficului de incarcare a resurselor, aprovizionarea la timp a materialelor si a echipamentelor sau identificarea probabilitatii de indeplinire a obiectivelor proiectului buget/timp/calitate inca din faza de planificare, sunt doar cateva din beneficiile ce pot fi obtinute in urma implementarii optime a proceselor de management al riscurilor.

Aplicatia Primavera Risk Analysis permite evaluarea atat calitativa cat si cantitativa a riscurilor identificate. Dispunand de un puternic motor de calcul ce poate rula zeci de mii de scenari in doar cateva minute, veti beneficia de grafice de executie ce tin cont de impactul riscurilor si veti putea determina in mod corect bugetul de contingenta (rezerva) ce ar trebui adoptat in proiect pentru a putea gestiona in mod optim riscurilor daca acestea vor impacta la un moment dat proiectul.
Captura din rularea RiskAnalysis

<strong >
In faza de operare

imagine proces industrial In zilele noastre o importanta din ce in ce mai mare o reprezinta siguranta in faza de operare. Riscurile sunt complexe si pot avea un impact dramatic, de la simple accidente si pana la pierderea de vieti omenesti.
Aplicatia SafetyRisk dispune de toate uneltele necesare identificarii, evaluarii si montorizarii riscurilor, functionand pe principiul reducerii acestora la pragul minim rezonabil de impact (ALARP). Aplicatia respecta principiile standardelor internationale in domeniu: Seveso III, ISO 31000:2009 sau BS OHSAS 18001.

Inscrieri, in limita locurilor disponibile, la numerele de telefon: 0737 503 352, 0737 503 342 sau
email: office@infinitybiz.ro

Locatie: str.Constantin Aricescu nr.18, etaj 3 – interfon 05, sect.1 Bucuresti

imagini sediu

Infinity lansează Business Academy, școala care va forma profesioniști în managementul proiectelor

banner

-     Certificat de absolvire ANC
-     35 PDUs pentru cursul de project management
-     Competențe unice în managementul proiectelor
-     Abilități practice de utilizarea instrumentelor software
-     Exemple practice din diferite industrii
-     Cel mai bun raport preț / calitate

Infinity Business Academy lansează în această toamnă o serie de cursuri dedicate tuturor celor implicați și dedicați în dezvoltarea proiectelor.

Vom începe cu noțiunile de bază în managementul proiectelor și programelor aliniate la standardul PMI®PMBOK® Guide.

Un capitol special, pe care noi îl considerăm nucleul noțiunilor și tehnicilor de management al proiectelor și care asigură succesul proiectelor în bugetul și termenele stabilite, dar și în condiții de siguranță, îl reprezintă managementul riscurilor.

 

Utilizarea unui instrument software devine indispensabilă în condițiile în care compelexitatea proiectelor uneori necesită o detaliere a scopului în sute, mii și uneori chiar zeci de mii de activități. Primavera EPPM și Microsoft Project Server / Professionalsunt platforme colaborative care acoperă cele mai multe procese din standardul PMI, de laScope Definition până la Close Out.

 
 
 

În ultima săptamână din luna octombrie (24 – 28 Octombrie) vom organiza câte o zi de workshop pentru fiecare curs din pachetul de mai sus, gratuit pentru participanții la cursurile Infinity Business Academy, în care:

-          Vom recapitula noțiunile cele mai importante
-          Vom discuta modul în care ele au fost aplicate în practică
-          Vom impărtăși unii altora experiențe personale legate de aplicațiile practice
-          Ne vom face planuri de viitor!

Vă așteptăm cu drag în echipa Infinity Business Academy!

Tiberiu VULPEȘ,

PMP, Trainer și Consultant Certificat Oracle Primavera EPP

Capture

Infinity Business Solutions, invitat special al SNSPA la Seminarul Managementul Riscurilor in Proiecte

Sâmbătă, 16 aprilie 2016, a avut loc seminarul științific “Managementul Riscurilor în Proiecte”, organizat de Școala Naţională de Studii Politice și Administrative (SNSPA), la care a participat, în calitate de invitat special, compania Infinity Business Solutions.

Evenimentul a fost organizat la inițiativa Prof. univ. dr. MSc. Ing. Constantin Opran, reprezentantul catedrei de Management de Proiect din cadrul SNSPA, cu scopul de a aduce în fața studenților modele profesionale din industria pe care aceștia o studiază – de a înțelege cum se desfășoară proiectele în realitate, fazele pe care le traversează, care sunt obstacolele întâmpinate în proiecte, și mai ales, cum pot fi acestea prevăzute și diminuate.

”De-a lungul timpului am simțit nevoia studenților de a învăța prin exemple practice materiile pe care noi, profesorii, ne străduim să le împărtășim într-un mod cât mai interactiv, de aceea am decis să fac acest parteneriat cu o companie care are expertiză pe Managementul Riscurilor și să aduc în fața studenților modele profesionale din domeniul pe care ei îl studiază. Deși seminarul a fost intr-o zi de sâmbătă, peste 80 de studenți au luat parte la prezentare prin participare activă și inițierea unor discuții concentrate pe materia învățată”, a declarat Prof. univ. dr. MSc. Ing. Constantin Opran.

”Managementul proiectelor, ca să producă efecte pozitive, trebuie să facă parte din cultura organizației, iar oamenii care îl practică să fi învățat cât mai de timpuriu aceste concepte, astfel încât, ele să devină bune practici. Studenții și masteranzii au o oportunitate fantastică și în același timp sunt o oportunitate pentru noi, de a fi, respectiv de a avea profesioniști adevărați într-o economie în care competitivitatea și eficiența sunt cuvinte cheie ale unei afaceri de succes. Am acceptat cu plăcere invitația domnului Prof. Opran de a ne aduce o mică contribuție în formarea studenților din cadrul SNSPA”, a spus Tiberiu Vulpeș, Director General Infinity Business Solutions.

Mai jos imagini din timpul prezentărilor:

IMG_1113

IMG_1100IMG_1097IMG_1103IMG_1124IMG_1129

Infinity Business Solutions se implică în educaţia si formarea profesională a studenţilor din România

Infinity Business Solutions, precursoarea implementărilor de management de risc în România, va participa sâmbătă, 16 aprilie 2016, începând cu ora 10.00, în calitate de invitat special, la seminarul științific “Managementul Riscurilor în Proiecte”, organizat de Școala Naţională de Studii Politice și Administrative (SNSPA).

Se așteaptă ca un număr de peste 120 de studenți și cadre didactice ale Universității să fie prezente la seminarul științific pe tema Managementul Riscurilor în Proiecte, în cadrul căruia, speakerul evenimentului, Tiberiu VULPEȘ (General Manager, PMP, Infinity Business Solutions), va aborda într-o manieră aprofundată managementul riscurilor și va prezenta cele mai bune practici utilizate în gestionarea amenințărilor și oportunităților care pot apărea în proiecte.

Detalii privind locație și program le găsiți aici.

Oracle lansează versiunea 16.1 a aplicației Primavera P6 EPPM

Oracle anunță lansarea noii versiuni – 16.1 - a aplicației de planificare a proiectelor Primavera P6 Enterprise Project Portfolio Management (EPPM). Începând cu luna aprilie 2016, produsul aduce noi funcționalități pentru a simplifica și îmbunătăți experiența generală de utilizare și a oferi o viteză mai mare de actualizare a proiectelor.

new features

Cunoscută la nivel global ca fiind una dintre cele mai robuste și ușor de utilizat soluții în cloud pentru planificarea, urmărirea și execuția proiectelor, programelor și portofoliilor de proiecte, P6 EPPM se prezintă acum cu o serie de noi funcționalități:

  • Îmbunătățirea ”Global Search and Replace”
  • Îmbunătățirea modului de vizualizare a paginilor standard de activități
  • Pagina EPS în format HTML și pagina de alocare resurse
  • Prezintă opțiuni suplimentare de copiere a proiectului
  • Permite vizualizarea echipei de proiect la nivelul fiecărei zile
  • Editarea activităților în sistemul de pontaj P6 Team Member
  • Permite vizualizarea detaliilor și ștergerea modificărilor în așteptare în P6 Mobile
  • Configurare QR pentru utilizatorii P6 Mobile
  • Permire compararea calendarelor în P6 Visualizer

Asta nu e totul. Solicită lista completă cu noile funcționalități ale aplicației Primavera P6 EPPM vs. 16.1.
Sau solicită prezentarea live a noii versiuni la sediul companiei ori prin intermediul unei sesiuni WebEx.
 
Solicita GRATUIT

Infinity Business Center, acreditat Registered Education Provider (R.E.P.) de catre Project Management Institute (PMI)

logo repProject Management Institute (PMI), cea mai mare asociație de Management de Proiect din lume a oferit companiei Infinity Business Center recunoașterea ca Furnizor Oficial de Educație prin certificarea ca Registered Education Provider (R.E.P.).

Statutul de R.E.P. ne recunoaște ca fiind un furnizor de înaltă calificare ce oferă servicii și cursuri bazate pe principiile de management de proiect și pe cele mai bune practici aliniate la standardele internaționale PMI – “A Guide to the Project Management Body of Knowledge” (PMBOK®Guide).

După un lung proces de verificări, Infinity Business Center se alătură grupului de companii certificate R.E.P. în mai mult de 80 de țări. Pentru obținerea acestui statut a fost nevoie de un timp de așteptare de mai bine de jumătate de an în care PMI a urmărit îndeplinirea criteriilor impuse privind conținutul cursurilor, nivelul de calificare al instructorilor, precum și cele privind Proprietatea Intelectuală.

Acreditarea obținută, ce poate fi verificată aici, atestă faptul că Infinity Business Center este autorizată să elibereze Professional Development Units (PDU) pentru menținerea certificării PMI: Project Management Professional (PMP)®,  precum și alte acreditări profesionale PMI. De asemenea, cursurile noastre permit obținerea celor 35 de ore de contact (contact hours) obligatorii pentru susținerea examenului de certificare PMP®.

PMI, PMP, PMBOK și logo-ul PMI Registered Educatin Provider sunt mărci înregistrate ale Project Management Institute, Inc.

Oracle lansează versiunea 15.2 a aplicației Primavera P6 EPPM

Oracle actualizează aplicația de planificare a proiectelor Primavera P6 Enterprise Project and Portfolio Management prin adăugarea de noi funcționalități și îmbunătățirea celor existente. Versiunea 15.2 se prezintă cu o interfață regândită pentru a ușura munca utilizatorilor.

Oracle 15.2

Una dintre opțiunile nou introduse – căutare globală și înlocuire se poate efectua acum și din fereastra de proiecte, astfel, modificările din cadrul proiectelor selectate se pot efectua cu o mai mare ușurință. Până în acest moment această funcție a fost disponibilă doar la nivel de activități (global change).

Noua versiune permite accesarea detaliilor despre utilizarea resurselor atunci când atribuiți resursa pe noi activități.

selectare resurse

De asemenea, versiune 15.2 permite Importul și exportul proiectelor prin intermediul unui serviciu programabil de către utilizator, ceea ce conferă o mai mare flexibilitate de gestionare a proceselor în cadrul companiei.

Rapoartele de audit cu privire la tabelele bazei de date sunt mai rapide, conțin mai multe informații și sunt mai ușor de citit de către utilizator.

audit

Solicită lista completă cu noile funcționalități ale aplicației Primavera P6 15.2 completând formularul de mai jos.

Solicită lista completă de funcționalități

Ca partener Oracle, cu înaltă expertiză în implementarea suitei Primavera P6 EPPM, Infinity Business Solutions oferă actualizarea la ultima versiune (15.2), recent lansată pe piață.

Solicită o prezentare a versiunii Primavera P6 EPPM 15.2 completând formularul de mai jos.

Solicită prezentare Primavera P6 EPPM - noua versiune

Gestionarea proactivă a riscurilor, un aspect vital în reușita proiectelor

Dacă pentru demararea unui proiect regulile par clare și bine fixate într-o metodologie, când vine vorba despre managementul riscurilor, project managerii tind să neglijeze acest aspect, considerând că aceasta este o activitate independentă, iar riscurile pot și vor fi remediate la momentul apariției acestora. Nimic mai fals. Gestionarea proactivă a riscurilor reprezintă aspectul vital în reușita proiectului tău. Identificarea din timp a riscurilor la care este expus proiectul te ajută să eviți efectele negative sau să folosești riscul în avantajul tău.


Cu câte dintre următoarele aspecte te-ai confruntat în proiectele pe care le-ai dezvoltat?

  • Depășirea estimărilor inițiale privind bugetul proiectului și reducerea implicită a profitabilității acestuia.
  • Întârzieri mari de timp atât la încheierea fazelor determinante, cât și a întregului proiect implicând posibile penalități la contract.
  • Alocarea ineficientă a resurselor importante, limitate ca disponibilitate.
  • Un management reactiv, păgubos în majoritatea cazurilor, al problemelor apărute în proiect, în locul unui management proactiv al riscurilor identificate ce se pot transforma în timp în probleme.
  • Blocarea unor sume considerabile de bani, în bugete de contingență (rezerve) estimate total nerealist.
  • Nedefinirea clară a rolurilor și a responsabilităților în cadrul echipei de proiect.

Cu siguranță mare parte dintre problematicile amintite îți sună foarte familiar și asta pentru că multe dintre acestea se produc inevitabil și nu pot fi cuprinse efectiv în planul de management al riscurilor, acesta este momentul în care instrumentele pentru managementul riscurilor aduc valoare și devin indispensabile în planificarea proiectelor. Citește mai mult…

Beneficiază de un Workshop Gratuit de Risk Management.

O soluție informatică pentru problemele amintite mai sus este aplicația client-server RiskALERT, dezvoltată de Infinity Business Solutions pentru managementul proactiv al riscurilor din cadrul unei organizații, proiect sau portofoliu de proiecte.

RiskALERT permite o abordare metodică a diverselor situații de pericol și a evenimentelor nedorite, precum și a cauzelor generatoare de risc și a consecințelor acestora. Standardizează procesul de management al riscurilor în cadrul organizației, prin crearea unui Registru de risc cu o bază de date asociată care permite identificarea, evaluarea și planificarea răspunsurilor la risc la nivel de organizație, proiect sau portofoliu de proiecte.

Foarte intuitiv, RiskALERT oferă suport în procesul de management al riscurilor din organizații și proiecte prin efectuarea analizelor de risc și alertarea din timp a părților implicate, asigurând astfel monitorizarea permanentă și vizibilitate extinsă asupra departamentelor și proiectelor.

Solicită aplicația RiskALERT Trial cu valabilitate de 30 de zile.